· 

Ik leg het allermooiste ei, mooier dan de andere kippen, Het lijkt net een schilderij, Met pimpelpaarse stippen, Oohh van wie is dat vreemde ei?

Op maandag zijn we begonnen met het spelend uitbeelden van het verhaal 'Het allermooiste ei',

hierbij stond de kip 'Colette' en de haan 'Hans' helemaal centraal,

ik moest het niet één keer spelen, maar wel driemaal :)

Na de speeltijd mochten we een keuze maken van een paasmand:

Een paashaas, een ei of een kip.

Na de middag zijn we gaan turnen met juf Kelly,

Hierbij speelden we verschillende spelletjes met klein materiaal,

deze les vonden ze geniaal!!

Dinsdag hebben gespeeld met verschillende begrippen met paaseitjes.

Daarna begonnen we met ons paasmandje en verschillende werkjes.

We sloten de dag af met het tekenen van een ei volgens verschillende patronen, getalbeelden en +/-.

Op woensdag hebben we kennis gemaakt met juf Shauni.

Na de speeltijd werkten we verder aan ons paasmandje en

zochten we naar thema woorden met de letter 'P'.

 

Op donderdag kwam het laatste groepje aan bod voor het paasmandje en luisterden we vooraleer we naar huis gingen naar het eerste deel van het paasverhaal.

Vrijdag hebben we al enkele paasmandjes kunnen afwerken,

dit weekend beloof ik dat ik ze allemaal één voor één ga verwerken.

We aten gezellig onze boterhammen buiten op in de zon,

dit idee kwam uit een goede bron :)

 

 

 Hieronder vinden jullie een link met foto's  terug:

https://photos.app.goo.gl/r91dFYtVCVsBfVvW9

 

Ik wens jullie een fijne paasvakantie toe,

Juf Kelly 

Reactie schrijven

Commentaren: 0