· 

Met mijn fiets naar de klas, beweeg ik met volle gas!!!

Op maandag zijn we gestart met een super leuke, maar vooral zonnige sportdag,

hierdoor verscheen er spontaan een grote glimlach :)

Dinsdag luisterden we naar een verhaal 'De wenssteen',

ik had meteen iedereen aan mijn been.

Ze wilden allemaal ook een eigen wenssteen versieren,

dan konden ze onze vriendschap vieren.

Op woensdag hebben we ons opgesplitst in 2 groepen en leerden we de namen van 

het eerste leerjaar roepen.

Ze tekenden zichzelf op de grond bij juf Nina en maakten zichzelf uit klei bij juf Hilde

We bewogen elke dag op het liedje 'bewegen is gezond':

https://www.youtube.com/watch?v=QUMygc3_JWA

Donderdag werkten we verder aan onze moetjes en

tekenden we verschillende dingen volgens het tekendictée.

We fietsten de hele week erop los,

dit maakt me heel trots.

Vandaag bewogen ze samen met juf Hilde in de klas.

 

Hieronder vinden jullie een link met foto's terug:

https://photos.app.goo.gl/hdMvNcQVGQ775qpn9

 

Een heel fijn weekend,

Juf Kelly

Reactie schrijven

Commentaren: 0