· 

Met mijn boekentas in mijn hand, ga ik naar flamingoland!!

Op maandag zijn we gestart met het turnen bij juf Saskia.

Na de speeltijd hebben we onze boekentas waargenomen en 

konden we rustig van het weekend bekomen.

In de namiddag zijn we gaan krullenbollen bij juf Hilde.

Daar bewogen we als trage schildpadden en stoere reuzen.

Dinsdag vierden we de verjaardag van Olivia,

gingen we op bezoek naar de bibliotheek en

ontvingen we Aster (broertje van Olivia) op de speelplaats.

Op woensdag hebben we onze boekentas geknutseld en

hebben we wel hele gekke voorwerpen in de boekentas vastgesteld.

We speelden met een leuk versje:

Kom eens kijken in de klas,

Aan mijn kapstok hangt mijn jas.

In de doos zit mijn koek,

Ik speel liever in de poppenhoek.

Ik kook soep op het fornuis,

Mama: Ga maar vlug naar huis.

Kusje, knuffelknuf,

Ik blijf lekker bij de juf!!

Donderdag en vrijdag hebben we de verjaardag van Liva en Babs gevierd,

wat was de klas leuk versierd. 

In de namiddag deden we deurtjes open,

zo konden ze nog eens naar elke kleuterklas overlopen :)

 

Hieronder vinden jullie een link met foto's terug:

https://photos.app.goo.gl/oLJqPU4F6bGZVYVw8

 

Een heel fijn weekend,

Juf Kelly

Reactie schrijven

Commentaren: 0